پیام همدردی با خلق فلسطین
نهضت فراگیر دموکراسی وترقی افغانستان نهضت فراگیر دموکراسی وترقی افغانستان

کابل 9/10/1387

 

(اسرائیل قاتل مردم بیگناه فلسطین)

 

در استانه عید کریسمس وسا ل نو 2009 میلادی ،جنگنده های رژیم صهیونیستی اسرائیل طی  سه روز پیهم حملات وحشیانه و جنایت کارانه ء را بر نوار غزه عملی نمودند که پیامد ان 2000  کشته وزخمی بجا گذاشت واین ننگبارترین ،تکاندهنده ترین و غم انگیز ترین جنایتی است که رژیم منفور صهیو نبستی اسرائیل تحت حمایت ژاندارم جنگ افروز جهانی  بر خلق ستمدیده ومظلوم فلسطین روا میدارد .

نهضت فراگیر دموکراسی وترقی افغانستان در حالیکه این جنایت بی مانند در 60 سال اخیر تاریخ معاصر را به شدت محکوم میدارد به خلق مبارز و قهرمان فلسطین تسلیت گفته بر قاتلین و جنایت پیشه گان قرن نفرین می فرستد .

جای تعجب است که سازمانهای مدافع حقوق بشر وانانی که از دموکراسی قلابی سرمایه داری دم می زنند و علم به اصطلاح  حقوق بشر را بدست دارند چرا  در برابر این فاجعه غم انگیز خاموش اند .

مسلم است است که علمبرداران دروغین دموکراسی و حقوق بشر منافع شانرادر ادامه اقتدار رژیم های استبدادی وانحصار گران قدرت مافیائی وضد بشری و صهیونیستی دانسته و نمیتوانند در برابر فجایع انان بايستند .

تنها مردم وگروه های مبارز ،وطندوست وازاده سرزمین های دربند اند که بر علیه ظلم وستم وجنایت ووحشت درفش مبارزه را بر شانه میکشند و از حقوق ومنافع برحق شان دفاع مینمایند .

حملات اخیر رژیم صهیونیستی بر نوار غزه عزلت و شکست انرا در برابر مردم ازادیخواه وبرحق فلسطین به اثبات میرساند .

نهضت فراگیر دموکراسی وترقی افغانستان در حالیکه این جنایت تاریخی رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم میدارد از سازمان ملل و جامعه جهانی ،کشورهای  اسلامی  ، تمام مردم ازاده جهان می طلبد تا جلو اعمال جنایت کارانه اسرائیل را بگیرند واجازه ندهند تا رژیم لجام گسیخته اسرائیل دیگر مرتکب چنین جنایت شرمگین شوند .

 

بااحترام

شیرمحمد بزرگر

ريیس مجلس موسسان نهضت فراگیر دموکراسی وترقی افغانستان


December 29th, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها